Svar till Anonym.

hahahha, aa, jag hatar de otroligt mkt, mina värsta ovänner. det är därför jag gjorde bloggen. så att alla kan se hur dumma de är på riktigt. riktigt elaka är de också. speciellt olle...
Okej, hon slog faktist "Lynette" på näsan så att hon blödde ihjäl. aja. olle fick många "skulkänslor" så det gör inget! ... & för det hon skrev.. du är min sol? till *A*** för erssom inte vet! hon är helt klart K - Ä - R i honom ska ni veta. hjärtan på sms? olle får skäll minst 20 ggr per dag för att hon smsar på lektionerna. vem smsar hon till då? *a****!!!! & hans facebook är **** ****** ***f. kan ge er en ledtråd, ralf på slutet! ;)

Kommentarer
Postat av: Sheba

HAHAHAH HON ÄR KÄR I DANNE !!! åååå daniel som går i 6B hon får fjärilar i magen när hon ser honom

2010-01-13 @ 17:41:18
Postat av: Sheba

HAHAHAH HON ÄR KÄR I DANNE !!! åååå daniel som går i 6B hon får fjärilar i magen när hon ser honom

2010-01-13 @ 17:41:20
Postat av: li

jag har också sett henne med danne!!!! jag såg deras sms!!hohohohohoo

2010-01-13 @ 17:42:11
URL: http://lippsi.blogg.se/
Postat av: Anonym

En fråga till: Om du hatar dom så mycket, varför skyddar du dom genom att inte avlöja allt, tex du skriver ***** , varför skriver du inte hela namnet?:)

2010-01-13 @ 17:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0